L5

Lieve ouders en leerlingen,

Ik ben juf Steffie van het 5de leerjaar. In dit schooljaar gaan we samen op pad en leren we weer fijne nieuwe dingen tijdens de lessen wiskunde, Nederlands, wereldoriëntatie, muzische vorming,…

Een belangrijk onderdeel van dit leerjaar is natuurlijk ook het Frans. Samen met Kai (van onze methode) doen we dit zowel in ons werkboek als online. We gaan dit avontuur samen aan.

In het 5de leerjaar is er wekelijks ook tijd voor zelfstandig werk en groepswerk. Jullie zullen dus enerzijds leren om je eigen leerproces in handen te nemen, en anderzijds hoe je samen een opdracht tot een goed einde brengt.

Hopelijk kunnen we er samen een fantastisch schooljaar van maken! Ik heb er alvast veel zin in, jullie ook?

Tot snel,

Juf Steffie