Bezoek aan de brandweerkazerne
In het vierde leerjaar werkten we rond het thema vuur.
We sloten het thema af met een bezoek aan de brandweerkazerne.
Dank aan alle brandweermannen voor de rondleiding en deskundige uitleg!
Ook dank aan de begeleidende (groot)ouders!