DOEBEURS MAART 2022

Zoals elk jaar zetten de leerlingen hun beste beentje voor om geld in het laatje te krijgen. Op die manier helpen zij de leerlingen van de school in Orkadièré, een dorp in Senegal. De leerkrachten daar kunnen dan voldoende schoolgerei kopen voor hun leerlingen.

De leerlingen van de lagere school en de vijfjarigen kwamen met een volle beurs. Ze kregen de gelegenheid om spelletjes te spelen. Na elk spel kregen de kinderen een mooi prijsje. Na een klein half uurtje keerden ze tevreden terug naar de klas met een lege beurs.

De doebeurs en de spaarpotjes brachten dit jaar € 717,- op. Proficiat aan de leerlingen van het zesde en een dikke dank u aan de kinderen van de lagere school en de vijfjarigen.