L2b

Dag beste kinderen van het tweede leerjaar B.

Juf Tinne en meester Frank zijn bijzonder blij om dit schooljaar met jullie te mogen werken! Juf Tinne staat de hele week voor de klas, behalve op woensdag. Dan springt meester Frank in.

We willen van jullie gelukkige, flinke, zelfstandige en plichtsbewuste kinderen maken. Dit vraagt de nodige tijd en inspanning. Vooral bij het begin van het schooljaar wordt er vooral werk gemaakt van de klasafspraken. We werken hieraan totdat iedereen ze goed onder de knie heeft.

Vanaf het moment dat al onze kinderen goed weten wat er van hen wordt verwacht, leren we voluit nieuwe zaken en leven we op een toffe, creatieve en fijne manier voor en met elkaar!

Samen met alle andere kinderen, het schoolteam en jullie ouders maken we er een prima schooljaar van!

Hieronder vinden jullie een aantal interessante links naar oefenwebsites. Dit kan zeker van pas komen!

De maaltafels

Digipuzzle